W październiku mamy miesięczną przerwę.

Wracamy ze sprzedażą w listopadzie 2024!

Reklamacje i zwroty

 

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura)  - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 509208025.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@seastyle.pl lub telefonicznie: 509208025. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Adres do wysyłki reklamacji Pocztą Polską:

SEA STYLE Małgorzata Chodur
ul. Dolna Wilda 58
61-501 Poznań

 

Paczkomat: POZ15H (ul.Wybickiego 12A, Poznań)
tel. 509208025
mail: sklep@seastyle.pl

Jeśli chcesz wysłać paczkę inną farmą niż paczka/list Poczty Polskiej/Paczkomat InPost - prosimy o kontakt.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy zawiera kompletną zawartość).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest biżuteria z grawerem według specyfikacji konsumenta.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

 

FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY TOWARU

 


 

DATA ZAKUPU:


 

IMIĘ I NAZWISKO KUPUJĄCEGO:


 

ULICA:


 

KOD POCZTOWY, MIASTO:


 

NR TELEFONU KONTAKTOWEGO:


 

 ZWRACANY TOWAR:

 

NAZWA TOWARU

ILOŚĆ

CENA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UWAGI:     


                              

I. PROSZĘ O WYMIANĘ TOWARU NA: IDENTYCZNY / W TEJ SAMEJ CENIE / ZA DOPŁATĄ*

 

NAZWA TOWARU

ILOŚĆ

CENA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

II. PROSZĘ O ZWROT PIENIĘDZY NA RACHUNEK BANKOWY

WŁAŚCICIEL RACHUNKU BANKOWEGO:

 

ADRES WŁAŚCICIELA RACHUNKU:

 

NAZWA BANKU:

 

NUMER RACHUNKU BANKOWEGO ( 26 CYFROWY):

 

* niepotrzebne skreślić

 

 

__________________                                                                        _____________________

    miejscowość, data                                                                                              podpis

 

Formularz wraz towarem  proszę przesłać Pocztą Polską na adres:

Sea Style Małgorzata Chodur
ul. Dolna Wilda 58
61-501 Poznań

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl