Płatności obsługiwane przez:
W październiku mamy miesięczną przerwę.
Wracamy ze sprzedażą w listopadzie 2024!
Reklamacje i zwroty
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 509208025.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@seastyle.pl lub telefonicznie: 509208025. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Adres do wysyłki reklamacji Pocztą Polską:
SEA STYLE Małgorzata Chodur
ul. Dolna Wilda 58
61-501 Poznań
Paczkomat: POZ15H (ul.Wybickiego 12A, Poznań)
tel. 509208025
mail: sklep@seastyle.pl
Jeśli chcesz wysłać paczkę inną farmą niż paczka/list Poczty Polskiej/Paczkomat InPost - prosimy o kontakt.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy zawiera kompletną zawartość).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest biżuteria z grawerem według specyfikacji konsumenta.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY TOWARU
|
|||||
DATA ZAKUPU:
|
|||||
IMIĘ I NAZWISKO KUPUJĄCEGO:
|
|||||
ULICA:
|
|||||
KOD POCZTOWY, MIASTO:
|
|||||
NR TELEFONU KONTAKTOWEGO:
|
|||||
ZWRACANY TOWAR: |
|||||
|
NAZWA TOWARU |
ILOŚĆ |
CENA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UWAGI:
|
|||||
I. PROSZĘ O WYMIANĘ TOWARU NA: IDENTYCZNY / W TEJ SAMEJ CENIE / ZA DOPŁATĄ* |
|||||
|
NAZWA TOWARU |
ILOŚĆ |
CENA |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|||||
II. PROSZĘ O ZWROT PIENIĘDZY NA RACHUNEK BANKOWY |
|||||
WŁAŚCICIEL RACHUNKU BANKOWEGO:
|
|||||
ADRES WŁAŚCICIELA RACHUNKU:
|
|||||
NAZWA BANKU:
|
|||||
NUMER RACHUNKU BANKOWEGO ( 26 CYFROWY):
|
* niepotrzebne skreślić
__________________ _____________________
miejscowość, data podpis
Formularz wraz towarem proszę przesłać Pocztą Polską na adres:
Sea Style Małgorzata Chodur
ul. Dolna Wilda 58
61-501 Poznań